Tuesday, December 13, 2011

TeRiMa KasiH MaMa Dan Ayah.....

fuh...hari nie banyak gler kejenya.....adoi.....tapi x per la...da nak habis pun ak kat BHI nie....sedihla...
minggu depan da start daftar n orentasi....perkara yang paling ak x suke nie la die.....malas nya nak orentasi....dorang tadi bincang pasal makan2....ala.....ak x dapat la join nak makan sedap2......
dorang minx ak datang 21hb tapi apakan daya terpaksa menjalani orentasi.....
pas nie payah la nak tulis blog lagi n on9....hihihi....da xada internet...
kne beli broadband la pas nie.....



opppssssstttttt....cite pasal on9.....semalam ak dapat laptoop dari mam n ayah.....
wah....gembira sangat2....da lam dorang cadang nak belikan untuk ak.....
tp sekarang baru dorang dapat belikan....
ak x kisah pun kalo x ad laptop....tp memang payah la....
nak pinjam orang punya buat keje....selama 2 tahun ak study....
bru skang dapat laptop.....ak taw mak ayah ak susah....
ak x pernah nak minx pun.....memang la harapan tue ad...
.tapi x kisah yang murah ke mahal ke janji ad......



mama ad pesan mama serahkan laptop nie pada angah.....a
ku bersyukur sangat...memang orang tengok mak ayah ak macam senang cikit...
.hakikatnya ak saja yang taw.....ble saat dorang susah nak cr duit....
ak sedih....sebab tu ak x minx pun laptop....
ak syukur sangat....doa dorang termakbul jua akhirnya.......
penat lelah dorang akhrnya dpat jugak dorang tunaikan hajat dorang nak bagi ak laptop....





dengan adanya laptop ini ak harap ia bagi ak semangat untuk teros berjaya n balas jasa mak ayah..... 




sayang sangat mama n ayah.....mmmmmmuuuuuaaaahhhhxxxxx


My Laptop





Post a Comment