Wednesday, April 3, 2013

perkataan SAYANG ???

Thanx SAYANG...
saat saya menangis awak selaloo ingin dengar tangisan saya
walaupon kadang2 saya teresak2 dan sukar mengungkapkan 
awak akan mara saya...awak tahu saat tu kesedihan saya bertambah
tapi saya tahu walau sesukar mne awak sukar melafazkan kata cinta 
awak tetap SAYANG saya

perkataan SAYANG ..
memang sukar diungkapkan kan sayang...
walau susah ia keluar dari mulutmu 
namun saya dapat rasa sedalam mana SAYANG awak pada saya
betul kata awak
perkataan SAYANG x perlu diungkapkan dengan kata-kata
perbuatan membutikan segalanya

kerana perkataan SAYANG juga...
saya buta kerana inginkan kebebasan...
buta yang membuat aku jatuh tersungkur
awak datang memberi semangat dan membuat saya bangkit semula
namun kini saya sedar SAYANG awak pada saya terlalu bernilai

Terima kasih SAYANG sentiasa berdiri teguh disisi saya saat saya jatuh dan kemudian bangkit semula



inilah SAYANG saya...muuuuaaahhhxxxxx