Friday, March 21, 2014

SESUNGGUHNYA AKU TERLUKA...


Demi ALLAH...
sesungguhnya ENGKAU yang maha mengetahui segala yang terbuku dihati ini
Aku x kuat untuk menempuhi segala dugaan ini....
tapi aku kene kuat untuk hati aku....segala cobaan yang datang ak tempuh dengn senyuman...disebalik senyuman tersembunyinya kedukaan...kedukaan yang semakin mendalam setiap kali teringat kata2 itu...

Demi ALLAH...
Sesungguhnya kesakitan ini amat perit kutanggungi...
namun aku redha dengan kehendakMU...segala dugaanMU kuterima...YAALLAH andai ini takdir buat diriKU ak pasrah....ENGKAU berikanlah ak kekuatan untuk berjuang dan terus berjuang...

Demi ALLAH...
Sesungguhnya kesakitan dihatiku ini tiada ubatnya buat masa ini...segala pengorbanan yang aku lakukan tidak sesekali pernahku ungkit...Saat ak penat, sakit atau xsihat x pernah ak ungkapkan.....Namun kenapa pengorbanan yang pernah dilakukan diungkit...

Demi ALLAH...
Xpernah ada kebencian dalam diriku...namun buat masa ni belum masa untukku memaafkan...
tunjukkanlah jalan keluar untuk semua ini YAALLAH..

AKU HANYA MAMPU BERSERAH